Monday, April 8, 2013

~ Projek Incubator - Part II~

Tengah2 aku mengemas gmbr dlm laptop, aku terjumpe plak gmbr2 incubator yg aku buat sebelum ni. Incubator ni model pertama yg aku wat. Gmbr2 ni diambil dan di kirim pada aku oleh empunye incubator. Aku x sempat nak amik gmbr lepas benda ni siap tp aku tringin nak tgk benda ni bila masa ianya digunakan. So, dieorg pun amik la gmbr ni bg kat aku...






Dieorg mmg gune sungguh2, sampai pnuh telur dieorg buh, siap2 campur2 g telur puyuh dgn ayam & bertindan tindan. Mase ni dieorg test je, dlm keadaan sebenar x praktikal jika wat camni, sepatutnye telur diletakkan secara berjarak agar telur2 ni dpt bernafas & agar suhu yg dikenakan kepada stiap telur sama rata. Ingat, jgn tiru cara susunan telur dlm gmbr ini.


No comments:

Post a Comment